Müügitingimused

Veebipoe cabinmax.ee (edaspidi  Veebipood) omanik on CrystalShine OÜ (registrikood 11397733) asukohaga Narva mnt. 7, 10117 Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Tasu kauba kättetoimetamise eest pakiautomaati toodete hindadele ei lisandu.

Tellides kättetoimetamise kulleriga lisandub kauba hinnale 6.24€. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks  tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse  vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida  sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Hind

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes ning sisaldavad 22% käibemaksu. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus kui ka mahakriipsutatult vana hind.

Makseviisid

Toodete eest saab tasuda kasutades järgmiste pankade pangalinki: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Lisaks on võimalus tasuda Visa ning MasterCard krediitkaardiga.

Kohaletoimetamine

Veebipoest tellitud kaubad saadame kohale ainult Eesti piires Eesti Post AS Omniva pakiautomaadiga.

Kauba saatmiskulud pakiautomaadi transpordi puhul kannab veebipood. Kulleriga transpordi maksumus 6.24€ lisandub kauba hinnale.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.Kui selline olukord peaks tekkima, siis kindlasti teavitatakse klienti.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks  ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil  kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui  kaupa  on kasutatud  muuks otstarbeks kui on  vajalik kauba olemuses, omadustes  ja toimimises veendumiseks või sellel  on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel  õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba  tagastamiseks  tuleb esitada kauba  ostmisest taganemise avaldus ning  saata see e-posti aadressile info@cabinmax.ee hiljemalt 14  päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba  tagastamise  kulud kannab  Veebipood. 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood  võib keelduda  tagasimaksete tegemisest  seni, kuni on lepingu esemeks  oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui   ostja   on sõnaselgelt   valinud Veebipoe   pakutud kõige odavamast   tavapärasest asja kättetoimetamise  viisist erineva kättetoimetamise viisi,  ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel  on õigus taganeda  müügitehingust ning nõuda  ostjalt tagasi kaup, kui kauba  hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@cabinmax.ee või helistada telefonil: +372 6861777.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui  Veebipoest  ostetud kaubal  on puudused, mille  eest Veebipood vastutab,  parandab või asendab Veebipood  puudusega kauba. Kui kaupa ei ole  võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress,   pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood  saadab ostjale  uudiskirju ning pakkumisi  ostja e-maili aadressile ainult  juhul, kui ostja on selleks avaldanud  soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi  ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui  ostjal  on Veebipoe  osas pretensioone,  tuleb need saata e-kirja  aadressile info@cabinmax.ee või helistada telefonil: +372 686 1777.

Kui  ostja  ja Veebipood  ei suuda lahenda  vaidlust kokkuleppe  teel, siis on ostjal  võimalik pöörduda Tarbijavaidluste  komisjoni poole. Menetlustingimustega  saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.